Francezii de la Renault îl aduc pe Frank Marotte pentru a se ocupa de Marketingul de la Dacia, începând cu 1 februarie

frank-marotte-dacia

Începând de la 1 februarie a.c., Frank Marotte va prelua funcția de Director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia. El se va alătura comitetului de conducere Dacia și îi va raporta lui Denis Le Vot, CEO Dacia, a anunțat compania, într-un comunicat de presă.

Absolvent al Ecole Centrale Paris, Frank Marotte a dobândit peste 30 de ani de experiență în industria auto. Și-a început cariera la Peugeot, în 1993, și a ocupat mai multe funcții de conducere în Franța și în alte țări. În 2008, a fost numit șef al departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën și a coordonat evoluțiile în mai multe segmente de gamă.

În 2013, Frank Marotte s-a alăturat companiei Toyota Motor în calitate de director de planificare a produselor pentru perimetrul Europa, Rusia și Orientul Mijlociu. În cadrul companiei, el a coordonat portofoliul de produse Toyota în Europa și a fost membru al Comitetului Executiv Toyota Motor Europe.

În iulie 2019, Frank Marotte a fost numit Președinte și Director General al Toyota Franța, unde a fost responsabil pentru strategia și dezvoltarea activităților Toyota și Lexus pe piața franceză.

Comentează prin Facebook:

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top
error: Conținut protejat!