Apă Canal 2000 SA Pitești vine în sprijinul clienţilor prin noi facilităţi puse la dispoziţie prin serviciul de Call Center

Orice client al societății Apă Canal 2000 SA poate apela serviciul Call Center la numărul unic 0248.223.237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate. Această nouă facilitate este funcțională din luna septembrie 2024 și este utilizată cu succes de o mare parte din clienții societății.

„Pentru interogarea informațiilor despre sold, clienții trebuie să acceseze secțiunea dedicată, prin utilizarea tastei 6 în meniul principal. Singura condiție necesară este cunoașterea codului de client, format din 5 cifre, pe care îl pot găsi pe factura emisă de operator.

Prin acest serviciu, ne dorim să venim în sprijinul clienților, reducând timpul de așteptare în Call Center și prevenind eventualele inconveniente cauzate de neplata facturilor, respectiv sistarea furnizării utilităților.

Pe această cale, încurajăm clienții să folosească acest serviciu pentru a verifica soldul facturilor” transmite societatea Apă Canal într-un comunicat de presă.

Pentru alte sesizări sau solicitări, clienții au la dispoziție următoarele canale de comunicare:

prin numărul de telefon de Call Center (0248 233 237)
-pe adresa de email: contact@apa-canal2000.ro
l-a Ghișeul Unic al societății Apă Canal 2000 SA.

Comentează prin Facebook:

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top
error: Conținut protejat!