Cea mai mare parte a angajaților companiei Poșta Română nu a intrat în grevă de avertisment, afirmă compania de stat după ce mai mulți sindicaliști au ieșit în stradă în mai multe orașe din țară, miercuri, 20 martie a.c., cerând salarii majorate.
Poșta Română transmite că a fost instituită o comisie care va analiza situația din fiecare județ privind participarea la grevă și a subliniat că va crește salariile angajaților săi.
„Față de greva de avertisment anunțată pentru azi, 20.03.2024 facem următoarele precizări:
Cifrele vehiculate în presă privind numărul de salariați aflați în grevă de avertisment sunt departe de adevăr.
A fost instituită o comisie cu rolul de a realiza situația din fiecare județ privind participarea la grevă.
Vom reveni cu detalii privind prezența la greva de avertisment și vom comunica numărul exact de salariați ce s-au aflat în grevă, după centralizarea tuturor condicilor de prezență”.
Compania de stat i-a asigurat pe beneficiarii serviciilor poștale, inclusiv pensionarii și beneficiarii serviciilor de justiție din România că activitatea sa nu va fi perturbată pe fondul desfășurării grevelor de avertisment organizate în unele sedii din țară. Poșta Română a subliniat, printre altele, care este situația sa actuală
„Compania Națională Poșta Română este stabilă. Prin procesul amplu de modernizare am reușit împreună:
Reorganizarea administrației centrale: numărul salariaților a scăzut de la peste 800 la aproximativ 350;
Realizarea de achiziții importante:
Servere, peste 5000 de calculatoare și laptopuri, 1000 de scannere și multe altele;
250 de autovehicule noi;
9000 de dispozitive mobile;
mașini de numărat și sortat bani;
echipamente de scanare, împlicuire, arhivare; am recâștigat mulți clienți pierduți în ultimii ani;
20 de scannere mobile de mare capacitate pentru ușurarea salariaților;
Modernizarea a peste 200 de subunități – condiții de lucru mai bune pentru 12.000 de salariați;
Prima bandă de sortare modernă din ultimii 30 de ani;
Au crescut din nou volumele de corespondență ceea ce asigură siguranța locurilor de muncă;
Informatizarea a 1600 de subunități poștale;
Achiziția unui sistem IT pentru întreaga Companie – în derulare;
Benzi de sortare pentru sucursalele Timișoara, Brașov și Iași – în derulare;
Echipamente de mare capacitate pentru sortat colete și scrisori pentru sucursala București – în derulare”.
Totodată, compania a transmis că a „asigurat creșteri succesive de salariu în ultimii ani, sporuri și bonuri de masă, majorate cu 100% în 2023”, precum și că va „continua să crească veniturile salariaților”.
Sursa foto: ziuadecluj.ro