Consiliul Județean Argeș anunță importante lucrări de modernizare a mai multor drumuri județene

conferinta-cj-arges

Marți, 16 august, au început lucrările la cel de-al treilea tronson al proiectului “Modernizare DJ 503 limita județului Dâmbovița – Slobozia – Rociu – Oarja – Catanele, L = 42,034 km”.

Lungime tronsonului III este de 27,669 km, de la km 97+850 m – 97+856 m (comuna Slobozia) și km 112+646 m – km 140+308,76 m (comunele Negrași, Teiu, Rociu, Suseni, Oarja și Căteasca).

Proiectul privind modernizarea DJ 503 a fost împărțit în mai multe tronsoane:

Tronson I – km 97+856-102+340, L = 4,484 km, comuna Slobozia. Execuția lucrărilor a fost demarată pe 27.09.2021. La sfârșitul lunii iulie 2022, procentul de realizare al lucrărilor era de aprox.  69,51 %.

Tronson II – km 102+340 – km 112+646, L= 10,306 km în comunele Mozăceni și Negrași . Execuția lucrărilor a fost demarată pe 18.04.2022. La sfârșitul lunii iulie 2022, procentul de realizare al lucrărilor era de aprox. 24,08%. Pentru proiectul Modernizare DJ 503 s-a semnat contractul de proiectare și execuție lucrări pe data de 24.06.2020 cu Asocierea formată din:

  • SC GENERAL TRUST ARGES SRL (LIDER)
  • SC DEVELOPMENT FUTURE SOLUTION SRL (ASOCIAT 1)
  • SC ALPENSIDE SRL (ASOCIAT 2)
  • SC WFA IMPEX SRL (ASOCIAT 3)
  • SC H.V.I.D. CONSULTING GROUP SRL (ASOCIAT 4)

Valoarea contractului este de 76.663.082,72 lei fără TVA. Investiţia realizată în parteneriat de către Judeţul Argeş (în calitate de lider de proiect) şi comunele SLOBOZIA, MOZĂCENI, NEGRAȘI, TEIU, ROCIU, OARJA, CĂTEASCA, SUSENI va deservi 19.239 persoane, asigurându-se și accesul la coridoarele TEN-T. 

FINALIZARE PROIECT: 31 decembrie 2023. 

Proiectul “Modernizare DJ 503 limita județului Dâmbovița – Slobozia – Rociu – Oarja – Catanele” este un proiect al Consiliului Județean Argeș, finanțat prin fonduri europene nerambursabile,  Axa Prioritară 6 – Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională, Prioritatea de Investiții 6.1 – Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

Comentează prin Facebook:

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top