Agenția Națională de Administrare Fiscală a lansat online sondajul de opinie privind „Satisfacția contribuabililor privind serviciile oferite de ANAF”, care rămâne deschis pe până pe data de 4 februarie 2024.
Scopul declarat al chestionarului ANAF este „aflarea opiniei dumneavoastră despre serviciile puse la dispoziția contribuabililor”. „Ne poate ajuta să îmbunătățim pe viitor aceste servicii” – spune instituția.
Chestionarul anual cuprinde întrebări despre aprecierea generală asupra serviciilor ANAF, despre utilizarea website și a Spațiului Privat Virtual, precum și întrebări specifice despre anumite servicii oferite în mod electronic, costurile de conformare cu obligațiile fiscale și modalitățile de plată în relația cu fiscul.
Toți contribuabilii, persoane fizice sau juridice, sunt invitați să răspundă acestui chestionar. De asemenea, reprezentații contribuabililor (consultanți, contabili, avocați etc.) pot răspunde din perspectiva experienței lor profesionale.
Prin serviciile oferite de ANAF se face referire la „modul în care ANAF, inclusiv structurile subordonate, asigură contribuabililor posibilitatea îndeplinirii obligațiilor fiscale. Serviciile ANAF pot fi oferite prin canale multiple, adică direct la sediile instituției, prin portal, telefonic, prin corespondența scrisă etc”.
Acest chestionar este anonim, iar răspunsurile vor fi analizate doar din perspectivă statistică – dă asigurări Fiscul.
Prin acest chestionar, ANAF spune că „nu solicită și nu colectează date cu caracter personal”. Chestionarul va rămâne deschis până la data de 4 februarie 2024. Rezultatele pe scurt ale prelucrării răspunsurilor la chestionar vor fi publicate pe portalul ANAF.
Durata estimată pentru completarea chestionarului este de 15-20 de minute. În cazul în care aveți dificultăți în deschiderea sau accesarea chestionarului, puteți scrie pe adresa: dezvoltare.institutionala@anaf.ro .