În baza contractului, echipele SEdC Mioveni vor inspecta săptămânal subsolul tehnic, iar lunar vor fi efectuate operațiuni de curățenie și igienizare.
Pentru încheierea contractului sunteți așteptați la sediul nostru din strada Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, Birou Contractare (parter), informații suplimentare putând fi obținute la numărul de telefon: 0348/445 885 (tasta 5), contractare@sedc-mioveni.ro.
Documentele necesare încheierii contractului sunt:
în cazul în care solicitantul este client S.Ed.C. Mioveni:
Cerere standard – Anexa 1, pe care o puteți ridica de la sediul nostru sau descărca de aici: https://www.sedcmioveni.ro/…/documente/image_640296.pdf
în cazul în care solicitantul nu este client S.Ed.C. Mioveni:
Cerere standard – Anexa 1
Copie act identitate solicitant
Împuternicire locatari – tabel nominal acord locatari
Copie act de proprietate solicitant
”Vă reamintim că subsolul blocului, cu toate instalațiile aferente, reprezintă proprietate comună a tuturor locatarilor, cu drepturile și obligațiile stabilite de lege, iar orice operațiune tehnică asupra subsolului se face cu participarea tuturor proprietarilor.”, transmite într-un comunicat SEdC Mioveni.