(P) De ce a devenit DAPEROM concesionar autorizat Nissan? AICI găsiți răspunsurile la toate întrebările dvs.

daperomnou

“Nu am preluat vechea reprezentanță Nissan, ci viitorul Nissan!”

1649682513433blob

Daperom, unul dintre cei mai vechi și titrați concesionari Dacia, din România, a devenit și concesionarul Nissan, din Pitești

Daperom se află în cel de-al 27-lea an de când furnizează, conform acelorași valori profesionale care i-a consacrat, automobilul românesc Dacia cât și oferta de piese aferente și opțiunile de service necesare. Cu toate acestea, în acest an, grupul a luat o decizie neașteptată pentru piața auto locală, aceea de a prelua vechea reprezentanță Nissan în propriul palmares.

Care a fost scopul de a prelua acest produs și de ce a făcut Daperom acest pas?

Deoarece Nissan este o marcă apreciată atât de critici cât și de șoferi. Închiderea vechii reprezentanțe la momentul respectiv, de către compania care deținea brand-ul la nivel local, părea ratarea unei oportunități de a dovedi calitatea managementului care stă în spatele concesionarului Dacia, câștigător a trei titluri naționale “Dacia, dealerul anului!”.

1649682592767blob

“Dacă am putut câștiga cu Dacia într-un mediu mult mai competititv, de ce nu am face asta și cu Nissan?” Aceasta a fost întrebarea pentru conducerea Daperom. Astfel provocarea a fost acceptată și Daperom a devenit din “concesionarul tău Dacia și concesionarul tău Nissan, în Pitești” sub sloganele de campanie: “Dacia? Daperom!” respectiv “Nissan? Daperom!” mesajele fiind astfel foarte clare pentru clienți.

Cu ce a venit nou această schimbare, mai ales într-o perioadă considerată de criză, generată de actualul context socio-politic?

În primul rând a venit cu o viziune lărgită asupra perspectivei de poziționare în piață. Nissan este o marcă exclusivistă, de nișă, care necesită o comunicare comercială diferită. Aici a fost parte din greșeala fostei conduceri a Nissan Pitești care a neglijat comunicarea în piață a acestui produs, lasând brand-urile mai agresive în zona de marketing să-l îndepărteze din perspectiva de ofertă generală. Publicul Nissan este intersat de tehnologie, de forme ușor futuriste, dar și de calitatea mașinii și de fiabilitatea acesteia, aspecte pe care o nouă strategie de comunicare vor atrage atenția asupra acestui brand ca o principală opțiune de achiziție. Pentru a veni în întâmpinarea oricărei situații, Nissan are propriul service cu o echipă pregătită special în identificarea și gestionarea situațiilor pe zona de service. Din fosta echipă Nissan au fost păstrați profesioniștii care și-au dovedit valoarea incontestabilă, dar în același timp echipa de service a fost întărită cu personal nou, tânăr și bine orientat către tendința tehnologică pe care brand-ul Nissan se bazează în prezent.

Deși este un produs mai scump, este unul accesibil, deoarce există multiple metode de finanțare și Nissan este unul dintre brand-urile cele mai rentabile dacă este raportat la nivelul de tehnologie-preț disponibile în prezent pe piață, mai ales când vorbim de achiziția unor dotări standard.

Reinventarea vizuală și tehnologică a Nissan este una extraordinară și care surprinde prin fiecare model al producătorului. Design-ul noilor modele este apreciat de reviste de specialitate și o apariție surprinzătoare în fiecare parcare sau pe fiecare șosea. Este adevărat că modele care au făcut istorie în zona pick-up truck-urilor nu mai pot fi regăsite în ofertă momentan, dar asta face parte din strategia de a se reinventa din mașina apreciată pentru off-road în una apreciată pentru aceeași calitate în sistem all-road. Întâlnirea cu Noul Qashqai este cel puțin intimidantă în sensul bun al cuvântului. Mașina denotă clasă și eleganță, spune din start despre șofer faptul că-și permitea să-și cumpere orice mașină își dorea, dar a ales să aibă ceva diferit, să se simtă special la volanul unei mașini care transmite o emoție oricărui șofer. În ceea ce privește Noul Juke, ei bine, uneori să vezi puțină invidie în ochii prietenelor nu strică, atunci știi că ai luat o decizie bună, iar viitoarea apariție semnată Ariya va aduce cel puțin un sentiment de tristețe celor care s-au grăbit să aleagă o altă marcă înainte de a vedea cum arată cu adevărat un autoturism care va marca evoluția industrială a producătorilor auto angrenați în lupta tehnologică pentru vehicule 100% electrice pe segmentul său de piață.

Concluzia așadar este aceea că Daperom a făcut mutarea câștigătoare la momentul optim, deoarece grupul nu a preluat vechea reprezentanță Nissan, ci viitorul Nissan, metamorfoza brand-ului find la început, practic trecând doar 2 ani de când Nissan și-a regăsit viziunea, dar un început absolut spectaculos din toate punctele de vedere.

Astfel, aceste argumente de a combina calitatea și transformarea Nissan cu eficiența dovedită a echipei Daperom ar trebui să fie o strategie câștigătoare atât pentru brand cât și pentru beneficiarii acestuia, și dacă nu ați luat până acum în calcul brand-ul Nissan pentru o viitoare alegere, atunci poate nu ar fi un moment rău să profitați de programul RABLA pentru a deține un model care aduce viitorul mai aproape de România, atât din punct de vedere al design-ului cât și al tehnologiei disponibile în prezent pe un autoturism de serie.

banner_februarie_2022
banner_februarie_2022
Comentează prin Facebook:

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top
error: Conținut protejat!