Termen extins de plată pentru casieriile TERMO CALOR CONFORT SA

Termo-calor

Termo Calor Confort S.A. informează abonații că plățile la casieriile societății se pot efectua până la data de 29 martie 2024, inclusiv.

Termenul a fost prelungit în urma solicitărilor primite din partea utilizatorilor piteșteni, iar Termo Calor Confort S.A. a venit în sprijinul acestora.

Reamintim că, după data de 29 martie 2024, modalitățile de plată pentru facturile de energie termică sunt următoarele:

1. Plată directă la Libra BANK în contul Escrow nr. RO23BREL0002001283630101 (în curând, vor fi deschise conturi și la alte bănci);
2. Plată online prin internet banking;
3. Plată cu cardul bancar direct pe site-ul societății https://client.termopitesti.ro.

Clienții societății care nu au încă un cont pe site-ul https://client.termopitesti.ro pot să și-l creeze și să-l activeze cu ușurință, respectând următorii pași:

1. La secțiunea Creare Cont completați:
– un nume de utilizator pe care îl doriți;
– adresă de e-mail validă;
– număr de telefon.

2. După acționarea butonului Continuă, pe e-mail veți primi un link, cu ajutorul căruia activați contul.

3. După activarea contului, vă conectați și primul pas în site este să atașați unul sau mai multe contracte din meniul Contracte – Atașează contract nou.

4. Cu orice factură (nu mai veche de 2 ani) pe care o aveți la dispoziție, completați în site:
– Cod client;
– Număr factură;
– Valoarea facturii curente (fără restanță).

5. Dați click pe Continuă.

În site – contul personal, găsiți toate facturile emise, situația financiară a contului dumneavoastră și, de asemenea, aveți posibilitatea de a efectua plata cu cardul bancar.

Instrucțiuni detaliate găsiți accesând link-ul: https://client.termopitesti.ro/index.php?action=help.

Plățile electronice pot oferi o urmărire mai clară a fluxurilor de bani și pot facilita controlul asupra tranzacțiilor.

Conform art. 20 din Legea 196 din 20 iulie 2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, fiecare asociație de proprietari este obligată să dețină un singur cont bancar. În vederea plății cotelor de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari, datele de identificare ale contului bancar se comunică tuturor proprietarilor prin afișare la avizier, odată cu lista de plată a cheltuielilor asociației de proprietari.

Comentează prin Facebook:

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top