O simplă operațiune de reîncărcare a unei cartele Vodafone, pote fi o ocazie de a constata că renumitul operator de telefonie mobilă, te fură fără menajamente. Asta dacă ești atent, și sesisezi că ai fost înșelat.
Duminică, 4 noiembrie 2018, vreme frumosă, ideală pentru relaxare, plimbare sau o repriză de shopping. Ajung la Jupiter City Shopping Center. După câteva cumpărături, decid să efectuez o încărcare a cartelei Vodafone. Întru într-o locație de-a lor – de fapt un partener Vodafone – Arsis Trading, îi spun vânzătoarei că vreau să încarc 7 euro, îi zic numărul, ea atinge tastele unui PC, în timp ce încearcă să îmi povestească despre o „super oferta” de trecere la abonament, îmi cere 50 de lei, ii dau, în timp ce încerc sa o refuz politicos, îmi spune că s-a efectuat reîncărcarea, și îmi eliberează bonul fiscal.
Plec, mă urc în mașină, ajung acasă. Depozitez produsele cumpărate, savurez cafeaua, în fine, mă iau cu alte treburi. Spre seară, efectuez o consultare rapidă a ultimelor evenimente din online, îmi sare în ochi un mesaj de la Vodafone: „Ai reîncărcat 7 eur…”
N-a fost matematică materia mea preferată, dar pot spune că mă descurc destul de bine, iar cursul valutar îl văd de câteva ori zilnic. Mă gândesc în sinea mea: am plătit 50 lei la Vodafone, pentru 7 euro? Zic să nu greșesc. Mă duc și verific bonurile de cumpărături. Da, le păstrez, până când reușesc să le trec într-o aplicație foarte drăguță – Monefy – v-o recomand.
Găsesc bonul emis de Arsis Trading, mă uit la valoare: 50 lei. Pe bon este scris „VOUCHEUR9”. Așadar, am plătit 9 euro, și am primit doar 7. Că așa e la Vodafone, promoție de weekend!
În ziua următoare, ajung din nou la Jupiter City, împreună cu un prieten. Intrăm în magazinul Vodafone, găsim o altă vânzătoare. Îi explic că în urmă cu o zi, colega ei mi-a încărcat 7 euro, dar m-a taxat cu 9 euro, îi arăt și bonul fiscal. Replica ei mă lăsă fără cuvinte: „Eu nu am ce să vă fac. Veniți mâine, când e colega”
Cum? Deci, cu alte cuvinte, m-am ales cu banii luați, și cu o promisiune de întâlnire cu colega? Nu scuze, nu o încercare de rezolvare a problemei, nimic… Sunt adeptul principiului că toți greșim, la un moment dat, dar nesimțirea n-am suportat-o niciodată. Cu atât mai puțin în acest domeniu – vânzări – unul în care am activat, cu ceva ani în urmă, chiar în telefonia mobilă.
Astăzi îi contctez pe cei de la Vodafone, dacă reușesc să trec de Andreea – consultantul virtual.
Aştia de la Arsis sunt vai de capul lor. Şi ştiu despre ce vorbesc – am prietene care lucrează la ei.
Mă mir cum de îi mai acceptă Vodafone…