Duminică, o zi potrivită pentru puțin shopping și câteva momente de relaxare în centrul comercial Pitești Retail Park – Bradu, atât pentru adulți, cât și pentru copii.
Problemele apar atunci când copiii vor să utilizeze una dintre jucăriile aflate în incinta galeriei comerciale. Astăzi, un puști care intenționa să „piloteze” un elicopter-jucărie, a avut neplăcuta surpriză ca aparatul să „decoleze” cu banii și să îl lase pe copil cu gura căscată…
Încercările repetate de a-i contacta pe proprietarii elicopterului respectiv au fost sortite eșecului, nimeni n-a răspuns la numărul de telefon afișat pe aparat: 0742507405.
Nici reprezentantul Pitești Retail Park n-a putut să ofere o soluție, ba chiar ne-a comunicat că ar trebui apreciat pentru că a răspuns la telefon într-o zi de duminică.
Să ne înțelegem, nu este vorba despre suma pierdută – 5 lei – ci despre modul în care clientul care plătește pentru un serviciu, este tratat. Reprezentantul galeriei comerciale ne-a sugerat că mâine – luni – să facem o nouă încerare de a-i contacta pe proprietarii aparatului, șansele ca cineva să răspundă la numărul respectiv fiind mai mari, iar in cazul unui raspuns negativ să îl contactăm din nou.
Există varianta în care o familie din București (un exemplu), aflată în tranzit prin Pitești, să aibă aceeași problemă. Ce se întâmplă în acest caz? Trebuie ca păgubiții să facă o deplasare la Pitești pentru a recupera suma de 5 lei? Și pentru un piteștean, o deplasare la respectivul centru comercial, are un cost mai mare decât suma care trebuie recuperată.
Așadar, aveți grijă: la Pitești există elicopterul are „decolează” cu banii clienților!